За мен

Аз съм Яна. Винаги съм обичала да се занимавам с ръчно направени джунджурии, да пътувам и да пиша.

Аз съм дете на артисти и съм свръх емоционална, за добро или лошо.

По професия, екскурзовод, по призвание дърдорка ревлива.

Пея, викам, смея се и често се припознавам в хора и си говоря с тях, мислейки, че ги познавам.

Обичам цветята, като малка и не толкова, влизах по градинките и си крадях лалета и нарциси.

Обичам животните, имам котарак, Меркурий или Марко. Случвало ми се е да спасявам всякакви твари, дори и плъх, но той не разбра това и ми изсъска.

Ако има нещо, което най-добре ми се е получило до сега, то това е Ичи, официално Христо, синът ми.

Тук ще си размишлявам на различни теми и ще се смея, плача и ядосвам на воля.

Коментари

Когато детето ти е със СОП

Защо не светя в синьо.

Buon giorno, Principessa!

Ех, това хранене в детските градини!

От три до пет. Аутизъм

Екскурзоводско

Децата. Доброто. Спомените. Бъдещето.

Курс по кормуване. Бременна

За децата. Различни и еднакви........

Денят, в който валя или как за един ден да отидеш до Дубай

Тя и Той