Ако само бях с три години по-млада.....

Пътувахме и щях да се пръсна от вълнение.

Миризмата на стърнище започнах да я усещам още в Бургас, от солниците ми замириса на жътва и пресен хляб, спомен за житен клас.

Такова вълнение е трудно за обяснение. Тази равнина, тази безкрайна златна шир, към която сърцето ми вечер преди да заспи се връща.

И площада е там и парка, подновени, но все пак моите, там,където берях жълтурчета и заставах на алеята и виках Бабооооооо, докато тя от деветия етаж ме чуе и се покаже на терасата.

После отивах и ядях пуканки. Гледах анимационно филмче и си почивах.

Някога пак ще се върна там да живея,дори жегата там е друга, суха, но пак гали. Стаите на къщата на баба, дивана, новия хладилник, който тя не стига и се зарича, че догодина ще си купи стълба.

Искам да остарея така, искам да забавлявам своите деца и внуци и да викам на пра внука си "Къх", за да не пипне котлона.

И когато направя нещо старчески-смешно и децата ми се смеят, да им кажа, "Ейййй, щяхте да видите вие....., ако бях поне с три години по-млада", както казва сега баба, на 93....





Коментари

Публикуване на коментар

Когато детето ти е със СОП

Защо не светя в синьо.

Buon giorno, Principessa!

Ех, това хранене в детските градини!

От три до пет. Аутизъм

Екскурзоводско

Децата. Доброто. Спомените. Бъдещето.

Курс по кормуване. Бременна

За децата. Различни и еднакви........

Денят, в който валя или как за един ден да отидеш до Дубай

Тя и Той