Баща ми не може да танцува


Да, той не може.

Като другите да танцува в такт.

Трудно му бе. Живееше между дните. И се радваше.

Живее в свят, където важното е да си с вдигнато чело, независимо от всичко.

Показа ми доста неща, не в ритъм и със заучени стъпки, напротив. По трудния, но нашия си начин.

Разхождахме се по "тайните" Добрички улички, показваше ми старите си гаджета и се смеехме, защото все казвах, че са грозни.

Татко свиреше на китара. Пеехме заедно.

Ходехме на плаж. Пържеше ми картофи.

Когато бях болна и с температура, размествахме мебелите у дома, за да се разсеем от болестта.

Татко познаваше любовта. Имал я е много, имаше го и тя. Имаше мама. Въпреки годините разделени, те си бяха заедно.

С татко се смеехме на смъртта и на живота. Смехът му бе оскъден, но засмееше ли се... Всичко се смееше.

Едно лято продаваше сиропи на пазара, друго лято, пък пазеше кабели до една птицеферма. Знаете, ли най-хубавият ми подарък за рожден ден, какъв е бил? Пиленца, излюпени на моят рожден ден...

С татко се чухме по телефона за последно на 01.06.2018. Сега се виждаме почти всяка вечер на сън...

Светли 40 дни, татко!

Обичам те!

Коментари

Публикуване на коментар

Когато детето ти е със СОП

Защо не светя в синьо.

Buon giorno, Principessa!

Ех, това хранене в детските градини!

От три до пет. Аутизъм

Екскурзоводско

Децата. Доброто. Спомените. Бъдещето.

Курс по кормуване. Бременна

За децата. Различни и еднакви........

Денят, в който валя или как за един ден да отидеш до Дубай

Тя и Той