Ама стига с тия кърмачки, бе!

Пиша това, с ясната мисъл, че ще си навлека онзи гняв, който е в пъти по-силен от "гнева на Ахила Пелеев"...

От скоро съм майка, от 5 години и от скоро, наблюдавам Майките кърмачки. Това е каста от обществото, която ИСКА на всяка цена да се знае, че те са кърмачки! Често кърмят до 4-5 годишна възраст и това е много важно да се знае от всички!

Поради тази причина майките кърмачки се снимат, ходят по манифестации и се събират, за да свещенодействат, а именно да кърмят...Нещо като Масонска ложа, но с храна...

Сега майките кърмачки ще кажат, "Само жена, която не е кърмила, може да напише този гневен текст", и може би ще бъдат прави. Да, ядосана съм, защото когато синът ми се роди, имаше проблеми в родилното и не успях да го закърмя, имах някакво количество кърма, но крайно недостатъчно, за да го изхрани. Ето затова, хора около мен, ме караха да се чувствам, не до там добра майка и ми казваха "Нищо полезно не даде на това дете, не го закърми, то ще боледува"...И то в момент, когато детето не беше добре и всички много се притеснявахме за него.

При изписването от болницата, помня че не купихме адаптирано мляко, при положение, че детето не умееше да суче, защото "ТИ ТРЯБВА ДА ГО НАКЪРМИШ!".

В крайна сметка, детето се захрани с адаптирано мляко. Не ми боледува особено, с изключение на аутизма, който едва ли бил изчезнал от кърменето.

С всяка изминала година Майките кърмачки искат да се показват все повече, обаче. Това е някакво нестихващо желание да се ПОКАЖЕМ, ЧЕ КЪРМИМ!

Ма как един баща не отиде да смени един памперс на площада и не се събра с други бащи да манифестират, сменяйки памперси и бутайки количка....Ами, защото са мъже, ще кажете, не кърмят изобщо. Това е така, но връзката на баща и дете е също толкова важна, колкото и между майка и дете.

Майките кърмачки никак не харесват, даже се дразнят да ги сравняваш с бозайници от животинския свят, въпреки че му принадлежат и не правят нищо различно от това, което прави всеки бозайник на земята.

Майките кърмачки обичат да се снимат, обичат да се показват, обичат да изкрещят АЗ КЪРМЯ И СЪМ ДЪ БЕСТ ОФ ДЪ БЕСТ!

Нека ви разкажа една кратка история от моят живот. Аз не съм кърмена. Това не попречи на връзката ми с майка ми, липсва ми ужасно много, но знам, че е до мен.

Баща ми не е кърмен от майка си, а от леля си, това не направи връзката с майка му по-слаба, напротив!

С други думи, майки.., кърмачки, не кърмещи, вас ви обединява най-голямото чудо на света и щастие, а именно децата ви!

Айде стига с тия показвания и крайни заключения, относно хранене. Нека основната ни сила и мисъл, да се насочи в посока, да помогнем на тези отделни и различни индивиди да израстнат и намерят сами своя път и място. Нека не се опитваме през тях да се докажем, колко сме добри. Ние сме, за тях, ние сме най-добрите, защото сме им майки.

* Като искаща да кърмя, аз също преди 5 години се свързах с консултант по кърмене. Момичето е прекрасно! Мели, благодаря ти, за това което ми каза, че кърменето не е на всяка цена, а важното е детето да е здраво и нахранено.

Коментари

Когато детето ти е със СОП

Защо не светя в синьо.

Buon giorno, Principessa!

Ех, това хранене в детските градини!

От три до пет. Аутизъм

Екскурзоводско

Децата. Доброто. Спомените. Бъдещето.

Курс по кормуване. Бременна

За децата. Различни и еднакви........

Денят, в който валя или как за един ден да отидеш до Дубай

Тя и Той