6

Като шестица от тотото.

Като „Качете се до шестия етаж, но асансьора не работи“.

Като шестица по математика, след дълго учене на формули.

Или шестица, написана хоризонтално и се оформя усмивка, като от едната страна, тя е завъртяна, все едно нещо кроиш и точно след секунда, ще ни изненадаш.

Като билет за цирк, който струва шест лева за деца. Като смеещ се и плачещ клоун едновременно. Като фокусник, вадещ от цилиндъра си слон.

Като три шестици една до друга. Защото всеки е и малко Бог и малко Дявол.

Като тези прекрасни и страшни шест години, откакто сме заедно. Въпреки, че аз вярвам и знам, че в хода на времето сме се срещали и преди, но ролите са били сменени.

Като събуждане в шест часа сутринта с усмивка и рошава коса, и крак върху главата ми.

Като дългите разходки, аз бутам количка, ти си в ръцете ми, защото не ти е хубаво в количката.

Като нещо, за което дори и не съм мечтала, не съм знаела, че съществува.

Като силата, страха, отчаянието, радостта, като танците, които танцуваме заедно.

Ти си на шест. Аз съм на шест. Светът ни върти, но ние ще променим посоката му, защото е по силите ни, вече си на шест.



Коментари

Когато детето ти е със СОП

Защо не светя в синьо.

Buon giorno, Principessa!

Ех, това хранене в детските градини!

От три до пет. Аутизъм

Екскурзоводско

Децата. Доброто. Спомените. Бъдещето.

Курс по кормуване. Бременна

За децата. Различни и еднакви........

Денят, в който валя или как за един ден да отидеш до Дубай

Тя и Той